Kundeservice

Kundeservice

Vi hjælper dig med kundeservice i alle afskygninger. Vi kan lave outbound opsøgende kundeservice, som minimerer dit churn.

Vi besvarer dine kunder når de ringer eller skriver, og det kan vi gøre i det SLA der ønskes. Hvis det ønskes kan vi lave prognoser på kald og e-mail, således at vi også varetager planlægnings arbejdet. Vi kan assistere med proces optimerings forslag og meget meget mere.

Vision

Vi hjælper gerne andre på vej
Jysk Telemarketing arbejder benhårdt på at blive Danmarks fortrukne kundeservice leverandør, samtidig med at være en arbejdsplads med høj medarbejdertrivsel.

Det opnår vi ved altid at have en motiveret, seriøs og absolut hjælpsom medarbejderstab – samt ved altid at følge nogle helt enkle og etiske principper.

Værdier

Vi er åbne, målrettede og hjælpsomme
Jysk Telemarketing er åbne overfor nye måder at løse opgaver på, og vi er altid glade for at gå nye veje. Vi elsker, når andre lykkes sammen med os

Jysk Telemarketing er målrettede i både tanker og handlinger, og vi er altid parate til at opfylde andres mål og ønsker. Vi er transparente fordi vi tror på det og er stolte over det vi laver.

Jysk Telemarketing er hjælpsomme af sind, og vi er altid klar til at give en ekstra hånd.

Kundeservice

Vi hjælper dig med kundeservice i alle afskygninger. Vi kan lave outbound opsøgende kundeservice, som minimerer dit churn.

Vi besvarer dine kunder når de ringer eller skriver, og det kan vi gøre i det SLA der ønskes. Hvis det ønskes kan vi lave prognoser på kald og e-mail, således at vi også varetager planlægnings arbejdet. Vi kan assistere med proces optimerings forslag og meget meget mere.

Historie

Hjælpsomhed går aldrig af mode
Jysk Telemarketing er vokset direkte ud af andre virksomheders behov for at få hjælp til selv at vokse og til at drifte.

Det hele begyndte i 2002, hvor Annette Koch Byrdal besluttede sig for at udnytte erfaringer og kompetencer fra lignende jobs til at skabe egen virksomhed.

I slutningen af 2003 stødte John Stellan til.

Medarbejder

Det hjælper med en god styrke i ryggen
Jysk Telemarketing har en stærk medarbejderstab i ryggen. Vi kan til enhver tid stille et hold af kompetente og engagerede konsulenter. Det kan vi fordi vi bruger meget energi på at rekruttere uddanne og onborde vores medarbejdere.

For at sikre optimalt udbytte af et hvert samarbejde, udvikler, coacher og uddanner vi konstant vores medarbejdere, så de altid er korrekt klædt på til hver eneste opgave.

website af atriumWeb ApS - Online markedsføring

Jysk Telemarketing
Cookie- og privatlivspolitik